Montag, 20. Juli 2015

paylaş-kopyala yapıştır-copy and paste

q

 Geçmişini bilmeyen gelecek tayin edemez..
http://www.belgelerlegercektarih.com
http://www.yalanyazantarihutansinn.org

Kartal Sinek Avlamaz
Köpek Kuşa Havlamaz
Azıcık Akıllı İnsan
Bu Yiğide Saldırmaz.

Göksöğüt Haberleşme ve Dayanışma Sayfası -Admini-korkma hemşo bu resimler senin değil !
İnternette  tonlarca var, halk kopyalayabiliyor ve paylaşıyor buna hırsızlık denmez. ben tek facebook da değilim bütün sosyal medyayım. internet benim için bir savaş ve mücadele alanı. benim düşmanlarım geziciler,pkk cılar,aşırı radikal milliyetci mhp ve ırkcılar,laikci gavurlar, kamalcı chp liler,islam düşmanı yahudiler,hiristyanlar,aleviler, vesaire..,siz benim düşmanım değilsiniz biraz görüş ayrılıkları var okadar. kimse aptal değil ve hemşolara söyle küfr etmesinler biliyorsun kötü söz sahibine aittir !! ben eski nudralı olarak daha yağlı küfür etmesini bilirim ama ahlakım buna musade etmez. !  ermeni lafıma kızmışsın sen gençsin ama yaşlılar bilmesi lazım bizim köy bir oba olarak konya-bozkır dan nudraya gelmişler, ama sonraları akşehirden ve öte yerlerden devlet aileler yerleştirmiş hatta kürd bile yerleştirmişler ama kürtlerin coğu gene dağılmışlar,yani bana bizzat söylediler ermenilerden kaldıklarını iftira değil bu bir gerçek. ama köyün %90 öz ve öz oguz türk boylarından,
interneti türk müslüman düşmanları kaplamış, bizde boşmu duralım !
Ne zaman bir göksöğütle ilgili bir safa açsam, kimi ganı bozuk tarafından şikayet edip kapattırıyorlar bazende islamı ağırlıklı sayfayı facebook kendisi kapatıyor, 6 sayfamı kapattı, o yüzden gıcıklık olsun diye epeyi sayfa kurdum kapatsada bir ikisi kalıyor. göksöğüt sayfası az, ötekiler daha fazla, vatanı REİS ERDOĞAN kurtarıyor benim kurtarmama gerek yok, köye ne faydası var ?,faydası şu 34 sene her çeşitli okula gittim epeyi dini ve tarihi ve iktisadi bilgiler edindim ve gördüm ki vatanı hiristiyanlaştırıyorlar,resmi tarih yalan dolu,mümin dedelerimizin kazandığı kurtuluş savaşını çaldılar ve yalanlarla kendilerini kurtarocı gösterdiler. ben diyorumki gözünüzü açın bu uydurmalara inanmayın. yeni bir Müslüman Türke ayit bir zengin bir devlet kuralım,en azından Osmanlı dedemizin mirasını koruyalım. hem sen neden düşmanca saldırıyon derdin ne ? hem bana çatıyorsun bide sayfanda satırlarca ağlayıp beni takipcilerine şikayet ediyorsun. ben m.kemalı sevmem bu bir gerçek. biz avrupada hergün türklüğümüzü ve müslümanlığımızı koruyup savunmaya çalışıyoruz gavur olmak istemiyorum,gavur hergün baskı yapıyor buradaki türklerin tek isimleri türk, kendileri çoktan gavurlaştı, kültürünü,tarihini,dinini bilmiyor.! ittihatcılar 1870 den beri milletimizi hiristiyanlaştırmak istiyor, buna çağdaşlık ve batı kültürü diyor. erdoğan bu gidişe dur dedi,inşallah özümüze dönüyoruz.
imkanım olsa köye yardım etmek isterim, ama şu an siz benden zenginsiniz, vatan hasreti ne olduğunu bilirmisin sen ? 41 senedir gavur diyarında yaşıyoruz, inşallah birgün vatana döneceğiz diyoruz ama nasip olmadı,izine gelip birazda olsa hasret gideriyoruz, zaten bizimkiler köyden taşınmış yada rahmetlik olmuşlar, ben köyün toprağına suyuna hasretim insanlar beni ilgilendirmiyor, köyde kimse beni tanımıyor bende kimseyi tanımıyom yabancı olmuşum, ilerde eğirdir veyahutda antalyadan bir yer alıp oraya yerleşeceğim.